Пісенька про собачку 2 клас
Автоматизація звука Р за допомогою прищіпок
Пісенька про собачку
Хлопчик деякий час не відвідував школу. Повернувшись до занять, подивився відео з казковими пригодами і забажав самому їх розповісти
Історія про Велику і Маленьку пташку у виконанні Вадима
Щоб розповісти казочку, треба засвоїти послідовність подій. Це викликає певні труднощі, які ми з часом подолаємо.
Маша розповідає казочку про доброго дідуся. Наступного разу цю казочку будуть розповідати Женя і Настя. А ті діти, що були відсутні на уроці, зможуть послухати цю казочку в зручний для них час
Залучала Кирила до розповідання знайомої простої історії-коміксу. Для заохочення використовувала відео старших добре знайомих учнів.
Підвисний мішечок допомагає дитині концентрувати увагу на взаємодії з педагогом.
Вчимося співаючи
Кирилу дуже важко керувати своєю увагою. Підвисний мішечок дає мені змогу сконцентрувати увагу дитини на мені. Співаю веселу забавлянку про частини тіла: один животик, одну спинку, дві щічки, дві ручки та дві ніжки. Уточнюємо частини тіла та їх назви. Створюємо відповідний настрій для запуску мовлення..
Постановка звука С за допомогою зонда та оральної символіки звуків
Пісенька про Корівку
Формування простої фрази за допомогою фразового конструктора
Карина з 7-б класу розповідає своїм однокласникам казочку про Доброго дідуся
Ось так, повільно, але впевнено, ми з Ніколь просуваємовь до практичного оволодіння поняттям "чоловічий та жіночий рід". Відпрацьовуємо правильне вживання закінчень в дієсловах минулого часу. Узгоджуємо прикметники з іменниками.
Не завжди виходить спонукати дитину із синдромом Дауна на активне розповідання знайомої історії. Ми намагалися. Наступного разу буде набагато краще.
Учні з порушенням слузу працюють з фразовим конструктором. Вони самі складають речення та граматично вірно вимовляють йогоДитина з середньої групи дошкільного відділення працює з фразовим конструктором над узгодженням іменників з прикметниками
Ангеліна, поки чекає своєї черги, майже за одну хвилину перетворює кабінет на казку
Робота з фразовим конструктором. Дитина, що відвідує середню групу дошкільного відділення, вправляється в утворенні речень з прийменниками
Робота з фразовим конструктором. Дитина, що відвідує середню групу дошкільного відділення, вправляється в утворенні речень з прийменниками
Карина розповідає історію-комікс для маленьких слухачів.
Гра "Доставка замовлень" Діти з порушенням слуху вправляються в узгодженні іменників з прикметниками
Нікіта розповідає історію-комікс для маленьких слухачів.
Настя розповідає історію-комікс про дівчинку та маленьке пташеня.
Маша розповідає історію-комікс про дівчинку та маленьке пташеня.
Маша розповідає просту історію для менших учнів. Молодші учні будуть із задоволенням переглядати відео своїх старших друзів і навчатися розмовляти
Маша допомагає Тимурчику розповідати та показувати історію, що трапилась із кізонькою та козликом.
Настя розповідає історию, що трапилась із доброю дівчинкою та маленьким пташеням
Женя розповідає істоію, що трапилась із козочкою та козликом.
Тимур дуже артистичний хлопчик. Мовленнєві завдання для нього мають бути доступними і нескладними. Для прояву активного мовлення треба створити ситуацію успіху
Вправа "Звуки природи" подобається і старшим учням із синдромом Дауна.
Ваня дуже полюбляє співати, гойдаючись у мішку.
Цей гамачок теж сприяє розвитку активного мовлення. В мішку ніщо не відволікає увагу дитини. Дитина зосереджується на спілкуванні і включається в сумісну діяльність.
Пісенька про матусю
Пісенька про матусю
Намагалась залучати учнів 2-го класу із синдромом Дауна, до більш активного проспівування вже знайомої пісеньки про КОРІВКУі виконанням певниз сюжетних дій з предметами.
Пісенька про Матусю
Початковий, ознайомчий етап роботи над ігровою вправою "Звуки природи"
Пісенька про матусю.
Вправа "Звуки природи", що сприяє розвитку слухової уваги та пам'яті. Діти мають певним чином відреагувати на шум водоспаду, шум вітру та шум дощу
Діана співає пісеньку про Конячку і навчає Кирила виконанню цієї пісні і сюжетних рухів. 4-й клас, діти із синдромом Дауна.
Діана співає пісеньку про Корівку і навчає Кирила виконанню цієї пісні і сюжетних рухів. 4-й клас, діти із синдромом Дауна.
Діана виконую сюжетні дії до пісені про КОНЯЧКУ.
Діана, учениця 4-го класу, майже самостійно співає пісеньку про Корівку
Активне розповідання казочки про ЛІСОВУ ХАТИНКУ (Теремок) із використанням логоритмічної вправи "Ми ногами топ-топ-топ". Учні 2-го класу із синдромом Дауна
Перший етап роботи над пісенькою про КОРІВКУ. Використовую мелодію №1 за методикою запуску мовлення Новікової-Іванцової Т.Н. Учні 2-го класу із синдромом Дауна
Перший етап роботи над пісенькою про КОТИКА. Використовую мелодію №1 за методикою запуску мовлення Новікової-Іванцової Т.Н. Учні 2-го класу із синдромом Дауна
Перший етап роботи над пісенькою про КОНЯЧКУ. Використовую мелодію №1 за методикою запуску мовлення Новікової-Іванцової Т.Н. Учні 2-го класу із синдромом Дауна
Перший етап роботи над пісенькою про СОБАЧКУ. Використовую мелодію №1 за методикою запуску мовлення Новікової-Іванцової Т.Н. Учні 2-го класу із синдромом Дауна
Комментариев нет:
Отправить комментарий