Подолання дисграфії

 Види дисграфії


















Артикуляторно-акустична

Не правильно вимовляє звуки і пише букви

 

Акустична

§  Замінює літери фонетично схожими звуками, але правильно вимовляє

§  Змішує дзвінкі і глухі (Б – П, Д – Т)

§  Плутає свистячі і шиплячі (С – Ш, З – Ж).

·         Помилково позначає м’якість приголосних: «Лубіт», «Катьа».

Розлад мовленнєвого аналізу і синтезу

§  Пропускає букви і склади

§  Міняє місцями букви і (або) склади

§  Не пише закінчення

§  Пише зайві літери в слові

§  Повторює букви і (або) склади

§  Змішує склади з різних слів

§  Злитне написання прийменників ( «Настолі»)

  *     Роздільне написання префіксів ( «На ступні»).

Аграматична

§  Розлад граматичної будови мови («чорний рукавичка», «сонячна день»).

§  Не може відмінювати слова

§  Помиляється в закінченнях слів

·         Не погоджує слова між собою

Оптична

§  Розлад зорового і просторового гнозису

§  Літери пишуться за допомогою «рисок» і «кружечків».

§  Не дописує елементи букв, наприклад «Г» замість »Р».

§  Додає зайві елементи в літери

§  Не з’єднує дві букви

§  Плутає друковані та письмові букви

·         Дзеркальне відображення букв


Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Запрошую відвідати мою сторінку під назвою "Відеоматеріали". Там розміщені фрагменти занять із запуску мовлення у дітей з синдром...